Gamlingar borde inte få ha kasettbandspelare..

Dagen idag började med en praktik på den trevliga elektronikfirman Expert och som vanligt fick jag skjuts direkt av min handledare, riktigt skönt att slippa behöva åka bussen varje morgon och slösa massa pengar på det, då skolan minsann inte betalar resor utomläns, dock betalar de all den mat jag köper ute, så det lönar sig att köpa nått dyrt eller "Dagens lunch" varje dag. Man får ju pengarna av skolan ändå.

Dagens blogg handlar som ni redan har sett om vad jag har gjort idag, och just nu sitter jag hemma hos en kompis här i Eksjö. Fasligt ravlande fram och tillbaka känns det som. Man har "jobbet" på ena stället, skolan och kompisarna på andra stället. Det blir som det blir. Nästa vecka är det påsklov som gäller och det ska bli riktigt skönt det, att få komma ifrån praktiken och allt, o bara inte göra något alls.

Idag var vi hemma hos en gammal tant som ringde innan och skulle promt ha hjälp med sin kasettbandspelare som hon verkligen inte fick igång, trots att hon hade prövat alla knappar och så, när vi kom dit och direkt såg felet, "Ja, men du måste ju stoppa i kontakten först" med ett glatt svar på hennes läppar, "ja, det är tur att det finns så skickliga pojkar som det gör".. Tjaa.. Är man skicklig och så, så är man ju helt klart! ;)

Nu orkar jag inte skriva mer på detta och drar mig tillbaka här innan det är dags att dra sig hemåt igen, vem vet när jag skriver nästa inlägg här. Kanske ikväll? Kanske imorgon? Kanske aldrig? Jo, sistnämnda tror jag inte kommer att inträffa dock. Ha det så gott alla åhörare där ute! Om det nu är någon som läser detta så får ni gärna kommentera om ni vill, så jag vet att det finns några läsare iaf! Ha det gott! :)

Kommentarer
Postat av: W

Hellre en kassettbandspelare, än ett kass bandspelare.

2009-04-01 @ 00:27:40
URL: http://wicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0